Cyclecomponents.com

28. april 2011

NettbutikkAnnet

Den 07.04.2011 var jeg nede i kjelleren og stelte sykkelen. Da oppdaget jeg at kjedet mitt har strukket seg i løpet av vinteren og at trinsehjulene var modne for en utbytting. I tillegg var kassetten bak spist godt opp. Benytter sjansen til å sjekke hvordan Cyclecomponents.com håndterer bestillingen min. Betalte ved hjelp av kort og bankløsningen godtar bruk av “verified by visa/mastercard”. Ekstra sikkerhet er alltid bra. Dette er en svensk nettbutikk, likevel er portoen lavere enn norske nettbutikker. I tillegg har Cyclecomponents tatt seg av moms og fortolling, så det bryderiet slipper du som kjøper.

Bestilling og venting


07.04.2011 (Torsdag): Bestilt varer i dag klokken 22:55. Varene skal være på leverandørens lager og være tilgjengelig innen 1 til 5 virkedager. Varene skal sendes mellom 12. april og 18. april i følge bestillingen min.

18.04.2011 (Mandag): Varene har fått status “Plockas/Packas” og skal være sendt innen dagen er omme.

19.04.2011 (Tirsdag): Varene har fått status “Skickad” og sporing har kommet pr mail.

20.04.2011 (Onsdag): Gledelig nyhet! Posten har klart å sende pakken min feil! Ingen sykkelmekking i påsken.

28.04.2011 (Torsdag): Posten har endelig klart å få pakken frem til postkontoret mitt. I kveld blir det pakkeåpning

Inntrykk


Pakken var solid og hjulene satt fint i tilpassede pappstøtter. Ellers var delene lagt fint i klem oppi eksen. Kvittering lå med.

Takket være posten fikk jeg jo pakken alt for sent, men Cyclecomponents holdt absolutt det de lover. Kan ikke annet enn å anbefale cyclecomponents.com